Tilmeld jer som en gruppe
UDSENDELSE AF MEDLEMSKORT OG SPILLEDATOER
Når I har tilmeldt jer, vil I i slutningen af september modtage en mail med medlemskort og datoer for hvornår, I skal i Skolebio. I den mail vil der også være mere detaljerede oplysninger om afviklingen af forestillingerne. Vi har de sidste år haft store problemer med at få alle breve med medlemskort m.m. ud til medlemmerne. Derfor går vi over til en anden løsning ved at bruge mail og håber, at I vil tage godt imod den.
Den porto vi sparer på denne måde, er med til at vi kan fastholde prisen for medlemskab på 120 kr.
Opfordring til at tilmelde så mange som muligt på én tilmelding
Vi opfordrer alle til at tilmelde så mange sammen som muligt på én tilmelding til samme filmpakke og ugedag. Det vil gøre koordineringen og afviklingen lettere at håndtere. .
Men glæd jer! Det bliver ligeså spændende, morsomt og hyggeligt, som det plejer at være i Århus Skolebio – der nu har eksisteret i 66 år.
Tilmelding og information:
Her på siden kan du tilmelde dig Århus Skolebio sæson 2022-2023. Når du har udfyldt felterne og trykket på bestil, vil du få sendt en mail med betalingsinformationer til din mailadresse. Når vi har registreret din betaling, vil du modtage en bekræftelsesmail, som også er din kvittering for tilmelding.
Tilmelding kan kun ske her på siden.
Der er vigtigt, at tilmeldingsblanketten udfyldes korrekt med bestillerens navn (f.eks. forældres navn), adresse, postnummer og by, telefonnummer, mail-adresse og barnets skole. Medlemmerne bliver registreret i den rækkefølge, som tilmeldingerne modtages. Det betyder med andre ord, at hvis man vil være sikker på at få opfyldt sit ønske om en bestemt ugedag, er det klogt at indsende sin tilmelding hurtigst muligt.
Husk alternativ dag
Forestillingerne vises kun såfremt der er nok tilslutning til den pågældende film og ugedag. Det kan ved sjældne tilfælde forekomme, at enkelte forestillinger er udsolgte. Husk derfor at bestille i god tid og vælg en alternativ dag – for en sikkerheds skyld. Hvis intet passer, vil vi gøre alt hvad vi kan for, at finde en passende løsning i dialog med dig.
OBS: Hvis du ikke har modtaget en mail inden for 10 min. efter, at du har trykket “Bestil”, skal du venligst kontakte os.